بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن ها برای مترجمین

نویسنده: فست مترجم مترجمین دیدگاه: 0 مشاهده: 1485 بار

مترجمین به شدت به تلفن همراه خود برای یافتن اطلاعات مهم وابسته هستند. تعداد اپلیکیشن های موجود در بازار واقعا گیج کننده است: بیشتر از 1 میلیون اپلیکیشن در گوگل پلی وجود دارد!!!!!  برنامه های واقعا خوب زیادی برای حل کردن مسائل روزمره وجود دارد که زندگی ما را ساده تر کرده و سرعت انجام کارها را افزایش می دهند. برخی اپلیکیشن ها برنامه های سرگرم کننده هستند اما برخی اپ های دیگر برای ساده تر کردن کار مترجم طراحی شده اند. اجازه دهید نگاهی به برخی اپلیکیشن های موجود برای بهبود زندگی شخصی و حرفه ای مترجمین بندازیم.

 

Google Hangouts

گوگل تاک که یک سرویس ویدئو موبایل و مبتنی بر وب است جایگزین گوگل هنگ اوت شده است. زیبایی این app این است که مترجم می تواند یک جلسه ویدئویی را با 12 نفر با داشتن اکنت گوگل پلاس میزبانی کند. اگر دوربین شما کوچک است می توانید دوربین را خاموش کرده و فقط به صدا گوش کنید. ویژگی دیگر گوگل هنگ اوت (پاتوق گوگل) چت متنی و اشتراک گذاری ویدئو و تصویر است. به سادگی پیام های خود را به اشتراک بگذارید یا تصاویرتان را در جعبه چت هنگ اوت بکشید و مشتریان شما می توانند به آن دسترسی داشته باشند. گوگل هنگ اوت تقریبا از هر دستگاه و هر نسخه ای از اندروید و IOS پشتیبانی می کند.

 

Google Drive

همه می دانیم که مترجمان فایل های زیادی تولید می کنند و این فایل ها باید از مکان های مختلف قابل دسترسی باشد. App گوگل درایو یک ابزار عالی برای دسترسی به فایل های ذخیره شده در ابر است. با گوگل درایو، مترجمان می توانند در یک پروژه با یکدیگر همکاری کنند زیرا می توانند به راحتی فایل های خود را به اشتراک بگذارند، در مصرف ابر صرفه جویی کنند یا فایل ها را به صورت آفلاین مشاهده کنند. گوگل درایو یک دفتر کار همراه قدرتمند است که به شما اجازه می دهد فایل ها را ایجاد و ویرایش کرده و به سرعت به فایل های صفحه گسترده و غیره  دسترسی داشته باشید. 

 

Flipboard

این اپلیکیشن به شما کمک می کند که از اخبار مطلع بمانید. این app همچون یک مجله شخصی مجازی عمل می کند با شبکه های اجتماعی ارتباط دارد و دسترسی شما به خوراک RSS را فراهم می کند. هنگامی که ثبت نام کردید Flipboard یک طرح بصری از شبکه های اجتماعی تان را به شما نشان خواهد داد که در آن برخی دسته های خبری به صورت پیش فرض برای شما فهرست شده اند. البته محتوای بسیار زیادی وجود دارد و می توانید علایق خود را سفارشی کنید. امتحانش کنید. فکر می کنیم از آن خوشتان خواهد آمد.

 

Dropbox

امروزه مترجمان با فایل های بسیار بزرگ کار می کنند دراپ باکس سرویس کاملی برای پشتیبان گیری از فایل ها در ابر ارائه می کند:می توانید فایل ها را بین کامپیوترها سینک کنید یا آنها را با دوستان و مشتری های تان به اشتراک بگذارید. از آنجا که دراپ باکس هر چیزی که شما دانلود/ آپلود کنید را روی یک اتصال HTTPS امن رمزنگاری می کند استفاده از این اپلیکشین برای اسناد محرمانه بسیار مفید است.

 

Tasker

در حال حاضر ابر تسکر قدرتمندترین اپلیکیشن موجود برای مترجمان است. این app کوچک افسانه ای می تواند گوشی هوشمند شما را به یک ابرتلفن خودکار کامل تبدیل کند: می توانید فعالیت هایی که تمایل دارید تحت شرایط خاصی روی تلفن شما اجرا شوند را اسکریپت کنید. بیش از 200 فعالیت برای انتخاب وجود دارد. در واقع تسکر می تواند هر کاری را انجام دهد تسکر به عنوان یک برنامه اتوماتیک کردن کارها توصیف شده است که با بهره مندی از تطبیق پذیری و متن باز بودن اندروید به شما کمک می کند کارهای بیشتری را اجرا کنید.

با تسکر می توانید زمانی که وارد اتومبیل خود می شوید بلوتوث را روشن کنید، هنگامی که در خانه هستید صفحه نمایش تان را قفل کنید، دستیار شخصی شما می تواند متون و شماره تماس گیرندگان را زمانی که شما در حال رانندگی هستید بخواند، به علاوه می توانید پاسخ خود را به آن دیکته کنید. با تسکر می توانید کارها را به صورت خودکار یا دستی (زمانی که خودتان بخواهید) اجرا کنید.