از یک شرکت ارائه دهنده خدمات ترجمه چه انتظاری باید داشت؟

نویسنده: فست مترجم کسب و کار دیدگاه: 0 مشاهده: 108 بار

با وجود اینکه انگلیسی زبانی است که در سرتاسر دنیا به آن صحبت می‌شود یا عده‌ی زیادی آن را درک می‌کنند، اما اکثریت مردم دسترسی به اطلاعات به زبان مادری‌شان را کارآمدتر می‌دانند. چگونه می‌توان اطمینان حاصل کرد که پیام موردنظر شما به مخاطب هدف به درستی منتقل شده است، به خصوص اگر از زبان مقصد شناختی نداشته باشید؟ پاسخ استفاده از یک ارائه دهنده خدمات ترجمه باکیفیت است.

به شکل‌های گوناگونی میتوان از خدمات ترجمه استفاده و با مردمی که به زبانی دیگر صحبت می‌کنند، ارتباط برقرار کرد، از روزتا استون گرفته تا شرکت‌های ارائه خدمات حرفه‌ای ترجمه. امروزه میتوان از خدمات ترجمه به شکل سنتی (ارتباط ایمیلی بین مشتری و ارائه دهنده خدمات ترجمه، مترجم و ویراستار) یا به شکل مدرن و حرفه‌ای (شرکت‌های حرفه‌ای مانند فست مترجم که دارای پلتفرمی مناسب است و کارایی و شفافیت را ارائه می‌دهد) استفاده کرد. هنگام انتخاب یک ارائه دهنده خدمات ترجمه باید حداقل چهار ویژگی را مدنظر قرار دهید:

کیفیت ترجمه، هزینه ترجمه، سرعت تحویل ترجمه، حفظ محرمانگی و امنیت محتوای کارفرما

کیفیت ترجمه

عوامل متعددی تعیین کننده‌ی کیفیت یک ترجمه هستند: میزان تجربه و تحصیلات مترجم، تعهد مترجم، کیفیت و دقت کار مترجم. فست مترجم برای معرفی کیفیت کار مترجمان خود صفحه ای به نام نمونه ترجمه فراهم کرده است که در آن می‌توانید نمونه ترجمه مترجمین مختلف در زمینه های گوناگون را مشاهده کنید.

هزینه ترجمه

هزینه ترجمه برای محتوای متنی و ویدیویی به دو شکل متفاوت محاسبه می‌شود. هزینه ترجمه متن بر اساس تعداد کلمات و هزینه ترجمه ویدیو بر حسب دقیقه محاسبه می‌گردد. هزینه ترجمه در شرکت‌های مختلف متفاوت است و به کیفیت کاری که ارائه می‌دهند بستگی دارد. هرچه کیفیت کار بالاتر باشد و از مترجمین حرفه‌ای تر بهره ببرند، هزینه بیشتر خواهد بود. فست مترجم با ارائه سه کیفیت متفاوت، طیفی از هزینه را فراهم کرده تا کارفرمایان عزیز بسته به بودجه و کیفیت مدنظر خود بتوانند از خدمات ترجمه ما استفاده کنند.

سرعت تحویل ترجمه

ترجمه یک متن چقدر طول می‌کشد؟ سرعت تحویل ترجمه یک صفحه بین مترجمان حرفه‌ای معمولا مشابه است. در فست مترجم، هر مترجم به طور استاندارد قادر به ترجمه 1000 کلمه در روز می‌باشد. اما این میزان قابل تغییر است و حتی میتواند تا دو برابر افزایش یابد بدون اینکه روی هزینه ترجمه تاثیر بگذارد. برای تعیین زمان دقیق تحویل ترجمه متون خود بهتر است سفارش خود را در سایت ثبت نمایید یا از طریق اپلیکیشن های ارتباطی متن خود را برای فست مترجم ارسال کنید.

 حفظ محرمانگی و امنیت محتوای کارفرما

هیچ اطلاعات مهمی نباید ایمیل گردد. هک کردن ایمیل به سادگی باز کردن یک سنجاق مو است. بااین وجود، در اکثر شرکت‌ها اسناد مهم به سادگی از طریق ایمیل به مترجم یا ویراستار ارسال می‌شود. در فست مترجم اسناد مهم از طریق سرورهای امن به مترجم و کارفرما ارسال می‌گردد. مترجمین فست مترجم موظف به رعایت امانت و حفظ محرمانگی اطلاعات و عدم نشر آنها هستند و در صورت تخلف از طریق مراجع قانونی قابل پیگیری می‌باشند.

سخن پایانی

هنگام انتخاب یک مرکز ارائه دهنده خدمات ترجمه، نباید مجبور شوید بین کیفیت، دقت، سرعت و محرمانگی یکی را انتخاب کنید، با فست مترجم همه موارد را در کنار هم خواهید داشت.