زمینه | کد مترجم | زبان |
---|---|---|
روانشناسی - بررسی انگیزه دانش آموزان در زمینه تجزیه و تحلیل یادگیري مداخله گر در طول برنامه تابستانه پل | 3 | انگلیسی به فارسی |
روانشناسی - مولتیپل اسکلروزیس | 3 | انگلیسی به فارسی |
روانشناسی - سندروم آسپرگر | 302 | انگلیسی به فارسی |
شماره تماس
زمینه | کد مترجم | زبان |
---|---|---|
روانشناسی - بررسی انگیزه دانش آموزان در زمینه تجزیه و تحلیل یادگیري مداخله گر در طول برنامه تابستانه پل | 3 | انگلیسی به فارسی |
روانشناسی - مولتیپل اسکلروزیس | 3 | انگلیسی به فارسی |
روانشناسی - سندروم آسپرگر | 302 | انگلیسی به فارسی |