سوالات متداول

  • چرا در زمان ثبت نام، سایت گذرواژه من را قبول نمی کند؟

    حداقل 6 کاراکتر را برای گذرواژه وارد کنید.

  • رمز عبورم را فراموش کرده ام چطور می توانم وارد حساب خود در سایت شوم؟

    از روشن نبودن Caps Lock مطمئن شوید.

    زبان صفحه کلید را کنترل کنید و انگلیسی/فارسی بودن آن را بررسی کنید.

    از قسمت فراموشی رمز عبور درخواست رمز عبور جدید داده و رمزی که به ایمیل شما ارسال شده است را وارد نمایید.

  • به عنوان مترجم ثبت نام کرده ام. چطور می توانم در آزمون آنلاین شرکت کنم؟

    لینک آزمون آنلاین به ایمیل شما ارسال می شود. لطفا ایمیل خود را بررسی کنید.

  • چطورمی توانم مشخص کنم مترجمی که سفارش قبلی من را ترجمه کرده، سفارش های بعدی را نیز ترجمه نماید؟

    می توانید در زمان ثبت سفارشات بعدی، در قسمت کد مترجم، کد مترجم مربوطه را درج کنید. پس از پرداخت مبلغ پیش فاکتور، سفارش شما به وی ارجاع خواهد شد. در صورت عدم پذیرش مترجم مربوطه، ضمن هماهنگی با شما سفارش شما به مترجم دیگری در سطح ایشان ارجاع داده می شود.

  • چرا برای پرداخت وجه نمی توانم به درگاه اینترنتی سایت شما متصل شوم ؟

    لطفا مرورگر خود را تغییر دهید. یا از پرداخت کارت به کارت استفاده کرده و شما تراکنش (فیش) را در قسمت مربوط درج کنید.

  • در پیش فاکتور من زمان هایی درج شده که با زمان مورد نظر من مغایرت دارد. چطور می توانم این موضوع را به شما اطلاع دهم؟

    زمان اعلام شده در پیش فاکتور با توجه به فصل کاری و تراکم سفارشات متفاوت است. در صورتی که زمانی غیر از زمان های درج شده در پیش فاکتور مدنظر شماست، می توانید از پنل های نیمه فوری و فوری استفاده کنید. در صورتی که زمان مورد نظرتان زودتر از زمان های استاندارد سایت است می توانید از قسمت تماس با پشتیبانی ، زمان مورد نظر خود را اطلاع دهید تا در صورتی که این ظرفیت وجود داشته باشد، پیش فاکتور مطابق با زمان شما تغییر یابد.

  • آیا فرمول های موجود در متن هم تایپ می شوند؟

    خیر، در هیچ سفارشی فرمول ها تایپ نمی شوند و به صورت عکس در متن قرار می گیرند. در صورتی که نیاز به تایپ فرمول ها دارید از طریق پشتیبانی سایت اعلام کنید.

  • فایل ترجمه با چه فرمتی برای من ارسال می گردد؟

    تمامی سفارشات به صورت تایپ شده و با فرمت word و PDF برای دانلود کاربران قرار داده می شود.

  • چطور میتوانم مشخص کنم که فقط قسمتی از متن کتاب یا مقاله برایم ترجمه شود ؟

    می توانید با استفاده از نرم افزاری های موجود، آن بخش از متن مورد نظر را جدا کنید و فقط همان قسمت را هنگام ثبت سفارش آپلود کنید .

    می توانید در قسمت توضیحات به مترجم مورد نظر در این مورد توضیح دهید. لازم به ذکر است شماره صفحه ی متن با شماره صفحه در نرم افزار ممکن است متفاوت باشد ، لطفا در ذکر شماره صفحات مورد نظرتان دقت کنید.

  • سفارش من به صورت پرینت شده است چکار کنم؟

    لطفا صفحات مورد نظر را اسکن کنید و همه صفحات را در یک پوشه قرار دهید و پوشه را به صورت zip فشرده کرده و فایل فشرده را هنگام ثبت سفارش آپلود کنید

  • مبلغ پیش پرداخت یا مبلغ نهایی سفارش خود را با موفقیت پرداخت کرده ام و شماره رهگیری دارم و مبلغ از حساب من کم شده است، ولی سفارش در حالت قبلی باقی مانده. علت چیست؟

    این اتفاق به دلیل مشکل در درگاه اینترنتی بانک مورد نظر بوده و تراکنش انجام شده ناموفق می باشد. در اکثر موارد مبلغ ظرف 48 تا 72 ساعت به حساب کاربر برگشت داده می شود. در این گونه موارد شما می توانید مجددا عملیات پرداخت را انجام دهید و در صورت عدم بازگشت مبلغ، از طریق گزینه تماس با پشتیبانی شماره سفارش و مبلغ واریزی را ارسال نمایید تا مشکل بررسی شود