نمونه ترجمه تخصصی مقالات عمومی

نمونه ترجمه مقاله بازاریابی در شبکه های اجتماعی

زبان ترجمه: انگلیسی به فارسی

زمینه ترجمه: عمومی

موضوع نمونه ترجمه: نمونه ترجمه مقاله بازاریابی در شبکه های اجتماعی


کاربر گرامی ، متن زیر نمونه ترجمه تخصصی مقاله عمومی از مترجم شماره 1 می باشد. در صورتی که سبک ترجمه وي را پسندیده اید می توانید هنگام ثبت سفارش ، سفارش ترجمه خود را به این مترجم ارجاع دهید. براي این کار بعد از ثبت نام در سایت هنگام ثبت سفارش ترجمه خود عدد 1 را در قسمت کد مترجم وارد نمایید تا سفارش شما توسط همین مترجم ترجمه شود.



Social media is an affordable and efficient way to reach prospects, leads, and customers. But social media communication is a vast discipline, encompassing everything from social networking on sites like Facebook and Twitter to content publishing platforms like YouTube and Medium. And that’s just to mention a few of the hundreds of social channels to choose from — each with its own brand of processes, procedures, and protocols. The opportunities in social media are exciting, but they can seem intimidating at times. At its core, social media marketing is no different from other forms of marketing. It’s essentially just a new way to interact with customers, prospects, influencers, and partners. In this chapter, we help you sort through the madness, make a plan, and start using social media to create value for your company. We tell you how to generate leads and sales, practices to expand your exposure, the powerful uses of listening” tools, ways to sharpen your skills for gaining the trust of your
prospects, and how to avoid social media mistakes.


رسانه اجتماعی راهی مقرون به صرفه و کارآمد برای رسیدن به مشتری های احتمالی ،لیدها و مشتریان است. اما ارتباطات در رسانه های اجتماعی یک حوزه وسیع است که شامل موارد زیادی از شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و توئیتر گرفته تا پلتفرم های انتشار محتوا مانند یوتیوب و Medium می باشد. و این فقط اشاره ای است به هزاران شبکه اجتماعی که هر یک برند، فرایند، روش و پروتکل های خاص خود را دارند. در شبکه های اجتماعی فرصت های زیادی وجود دارد ، اما در زمان های متفاوت می توانند ترسناک به نظر برسند. اصل بازاریابی در رسانه های اجتماعی هیچ تفاوتی با سایر انواع  بازاریابی ندارد. این روش فقط یک روش جدید برای تعامل با مشتریان، مشتریان احتمالی، تاثیرگزاران (اینفلوئنسر) و شرکا است. در این بخش ما به شما کمک میکنیم مرتب سازی کنید، برنامه ریزی کنید و با استفاده از یک رسانه اجتماعی برای شرکت تان ارزش ایجاد کنید. ما به شما می گوییم چگونه لیدهای بیشتر و فروش بیشتری ایجاد کنید، شیوه های ارائه تان را گسترش دهید، از ابزارهای شنیدن  استفاده ای قدرتمند کنید، روش های تقویت مهارت های تان برای کسب اعتماد مشتریان احتمالی و نحوه اجتناب از اشتباه در رسانه های اجتماعی را نیز خواهیم گفت.

 




ثبت سفارش ترجمه عمومی


تلگرام فست مترجم