بهترین سایت ترنسکریپشن (رونویسی) ویدیو و صوت

نویسنده: فست مترجم کسب و کار دیدگاه: 0 مشاهده: 1130 بار

آیا به دنبال بهترین سایت برای ترنسکرایب ویدیو یا فایل صوتی خود هستید؟ با فست مترجم همراه شوید و ادامه این مطلب را بخوانید. در این مقاله بررسی خواهیم کرد که برای دریافت بهترین خدمات ترنسکریپشن به چه چیز نیاز است.

بهترین سایت ترنسکریپشن ویدیو و صوت چه ویژگی‌هایی دارد؟

ما همیشه معتقد بوده ایم که اگر کاری ارزش انجام دادن را داشته باشد، پس باید به بهترین شکل ممکن انجام شود. خواه ترجمه فیلم، ویدیو، صوت، کلیپ و متن باشد، خواه ترنسکریپشن و پیاده سازی زیرنویس، فست مترجم همواره سعی کرده است که به بهترین شکل ممکن این خدمات را ارائه کند. ما همواره متعهد بوده‌ایم که بالاترین کیفیت ممکن را به کسب‌وکارهای مختلف ارائه دهیم و برای این منظور تیمی از مترجمان و ترنسکرایب کننده‌های حرفه‌ای را گرد هم آورده‌ایم.

ما معیارهای سنجش بهترین خدمات ترنسکریپشن ویدیو و صوت را بررسی کرده و با شما در این مقاله به اشتراک خواهیم گذاشت.

 

فاکتورهای رتبه بندی بهترین سایت های ترنسکریپشن ویدیو و صوت

برای ارائه بهترین خدمات ترنسکریپشن ویدیو و صوت به چیزی بیشتر از دقت و صحت در انجام کار نیاز است. البته دقت و صحت انجام کار زیربنای ارائه خدمات ترنسکریپشن است اما مشتریان باید بتوانند خدمات موردنظرشان را در زمان مقرر و با قیمت مناسب تحویل بگیرند. بیایید با هم عوامل موثر را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم.

1-زمان تحویل ترنسکریپشن ویدیو یا صوت

طبق تجربه ما معمولا مشتریان به منتظر ماندن علاقه ندارند و دوست دارند که خدمت موردنظرشان را به سرعت دریافت کنند و این بدان معناست که یک وب سایت ارائه دهنده خدمات ترنسکریپشن باید ضمن حفظ کیفیت، سرعت عمل بالایی داشته باشد. یک وب سایت خوبِ ارائه دهنده خدمات ترنسکریپشن باید زمان تحویل مشخصی را برای مشتری تعیین کرده و متعهد به تحویل کار در زمان مشخص شده باشد.

2- بازخورد مشتری- بررسی نظرات تمامی مشتریان

رضایت مشتری، مقوله‌ای که است که فست مترجم بسیار به آن بها می‌دهد، خواه یک سفارش کوچک باشد، خواه یک قرارداد یک ساله ترنسکریپشن ویدیو یا صوت.

یکی از راه های بررسی کیفیت خدمات یک وب سایت، بررسی بازخورد و نظرات مشتریان آن سایت است. بنابراین اگر به دنبال بهترین سایت ترنسکریپشن ویدیو یا صوت می گردید، بهتر است نظرات مشتریان سایت‌های مختلف را در بخش خدمات ترنسکریپشن بررسی کنید. البته بررسی نظرات مشتریان درمورد سایر خدمات آن وب سایت نیز می‌تواند دید جامعی از عملکرد آن وب سایت به شما ارائه دهد.

3-دقت و صحت ترنسکریپشن ویدیو یا صوت

مهمترین فاکتور در خوب بودنِ خدمات ترنسکریپشنی که یک سایت ارائه می دهد، دقت و صحت انجام کار است. بدون داشتن تعهدی کامل به ارائه ترنسکریپشنی صحیح، شرکت های ارائه دهنده این خدمت، شانسی برای بقا نخواهند داشت. حفظ دقت و صحت در کنار سرعت عمل، چالشی است که اکثر شرکت های این حوزه با آن مواجه هستند و پیروز شدن در این چالش مستلزم آن است که تمام افراد دخیل در ارائه این خدمت، به ارائه کار با کیفیت متعهد بوده و به جزئیات دقت زیادی داشته باشند.

4-نرخ یا هزینه ترنسکریپشن ویدیو یا صوت

اکثر مشتریان درحالیکه به دنبال تحویل فوری، پشتیبانی مناسب و دقت و صحت در ترنسکریپشن ویدیوهای خود هستند، خواهان قیمت مناسب نیز هستند. برای برخی، آنقدر قیمت مهم است که فقط خواهان استفاده از نرم افزارهای ترنسکریپشن خودکار هستند زیرا از ترنسکریپشنی که توسط انسان انجام می‌شود ارزان‌تر است. خواه قیمت مهمترین اولویت یک مشتری باشد، خواه یکی از موارد مهم برای او، همواره هزینه یکی از عوامل مهم موثر در تصمیم گیری خواهد بود. فست مترجم با ارائه خدمات ترنسکریپشن با قیمتی منصفانه و سرعت عمل بالا می‌تواند وب سایتی باشد که همواره به آن مراجعه خواهید کرد.

 

اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری در مورد اهمیت ترنسکریپشن و زیرنویس کردن آن روی ویدیوهای خود کسب کنید، می‌توانید مقاله ما را با عنوان چرا کسب و کار شما به ترنسکرایب یا ترنسکریپشن ویدیو نیاز دارد، مطالعه کنید.

اگر به صورت روزانه و مکرر به ترنسکریپشن ویدیو یا فایل‌های صوتی خود نیاز دارید، شناخت و همکاری با یک سایت قابل اعتماد ارائه دهنده خدمات ترنسکریپشن، می‌تواند همچون یک دارایی ارزشمند باشد. بنابراین یافتن یک سایت مناسب بسیار مهم است. امیدوارم که این مقاله به شما در انتخاب بهترین سایت ترنسکریپشن ویدیو یا صوت کمک کرده باشد.

 

خدمات ترنسکریپشن ویدیو یا صوت در فست مترجم

ما در فست مترجم ترنسکریپشن ویدیو و فایل صوتی را در زبان های عربی، ترکی استانبولی، انگلیسی و فارسی ارائه می دهیم. به منظور استفاده از این خدمات می‌توانید از پنل کاربری خود استفاده کرده و سفارش تان را ثبت کنید یا از طریق تلگرام و واتس آپ ویدیو و صوت موردنظرتان را برای ما ارسال کنید.